Saturday, August 8, 2009

bakal jadi ayah kepada hamster

assalamualaikum & salam sejahtera semua... Memandangkan ramai yg telah menghubungi saya secara email dan peribadi memberikan ucapan tahniah atas post sebelum ini dan bertanya sama ada anak lelaki atau perempuan..hahaha lawak lah korang aku makwe pun xde..n aku planning lambat gila lagi nk kahwin.lepas habis degree ni nk sambung master lagi.. (yelah faham lama x jumpa..),jadi saya akan memaklumkan secara terbuka.. bukan ayah kepada anak atau orang..tetapi hamster..hehehe tapi saya sempat menjadi ayah kepada hamster selama seminggu sahaja.... memandang saya ada alahan dan kesibukan maka saya decide untuk pulangkan kepada tuannya.. sedih jugak kena pulangkan die..yelah die gak yang temankan aku study sampai pkol 4 pagi.. dia gak yg buat bising main wheel road die..haiskhhh... ini antara gambar yg sempat saya rakamkan...

No comments: