Saturday, August 8, 2009

SAIFUL NANG

It was so great....sumpah x tipu.. kelas haritu batal...so duduk bilik jek lah..tetiba jek roomate aku balik..akim ko nak ikut x..cepat siap..and aku pun macam tertanya2..pergi mana,buat apa,..and nalin cakap kita nak pergi interview saiful nang untuk asgmnt aky n final year project nalin..apalagi..terkejut beruk lah aku,nak jumpa millioner wedding photographer and the offical photographer untuk sultan brunei punya anak kahwin..apalagi bersiap2 lah aku.. and badly on the way going to his office bole sesat..masing2 dah freak out..nalin dah tension aku cool macam biasa:D,and tanya orang sana tanya orang sini.and the end of the day sampai.. susahnya nak cari office dia.. secara peribadi beliau mempunyai perwatakan yang baik,rendah diri,berkebolehan.. memandangkan aku akan memilih photography sebagai bidang aku disamping human resource..keterujaan itu terus bermain-main dalam kepala aku sampai hari ni..walaupun dah dekat 3 minggu..(sorry lambat update..busy ngan macam-macam aktiviti) back to story..so berlakulah aktiviti temuramah dan ramahtemu.. and at that also Dato sri anwar ibrahim,ketua pakatan rakyat dan keadilan datang ke kuis untuk satu forum..so i meeting two important people and nak sangat jumpa dalam hidup aku..Thank you ALLAH..tapi masih ada seorang lagi aku nak betul2 nak jumpa dalam hidup aku..YA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG KAU BERILAH AKU KESEMPATAN DAN PEUANG WALAU SEKALI UNTUK BERTEMU DIA YA ALLAH.......:('''

No comments: