Tuesday, January 13, 2009

If the rain must FALL

salam penuh kasih sayang..... dengan nama Allah yang maha penyayang dan pemurah..hidayah dan redhaNYA ku harap sepanjang jalan hidupku..... "secara jujur aku tak mampu..." tak mampu nak menghadapi minggu yang berat nie.... dengan keadaan kesihatan aku,dengan bebanan kerja......aku hampir sahaja menitiskan air mata sewaktu mid-term perfomance management....ikutkan keadaan aku tu memang aku tak nak ambik..tapi awal pagi lagi ibu dah telepon...memberi nasihat dan membakar semangat...itulah penguat aku menghadap exam...hmmmm memang tak dapat nak berfikir dengan baik langsung.. molekul-molekul susah hati secara senang hati menyerang hati aku....aku tak mampu nak fikir benda-benda lain...minggu ni aku ada 3 midterm,satu asgmnt nak kena submit,satu presentation yang kena buat preparation.......keutamaan tetap akan jadi keutamaan....aku mengambil keputusan untuk membiarkan beberapa perkara ke tepi dulu...dalam aku menghadapi takdir hidup ini aku mencari dan terus mencari..akhirnya..

No comments: