Wednesday, January 28, 2009

akhir dari rasa permulaan beerti bagiku

Dengan nama Allah yang maha penyayang dn maha pemurah.. hanya dengan sujud padamu jiwa ini akan tenang........ 0455 wut the fish,at tis tyme barulah aku dapat post...hiskhh got lot work to do...nape aku macam nak jugak buat post ni walaupun busy ngan exam....sebab today terlerai pengakuan ikhlas dan jujur...happy gila aku wehh...panjang ceritanya...terima kasih yek kamOo...:) aku akan ulas lanjut wat happend..akhirnya kamu berani..bukan salah aku,siapa pun akan rasa yg sama kalau kamu di tempat aku....yang penting aku tak harus rasa bersalah dan aku memang tak salah....Allah thanks..takkan ku tahan.takkan ku pujuk...hiskhhh lalala..aku ada buat sajak..nanti aku post...nak tapis..got two exam today..morning and night..wish me luck....oh ya baru balik dr jb...jb was so damn great...tiada tempat sedamai jb...thanks mom and dad..thanks buddies...seyes taknak balik kuis..thanks seniorku tumpangkan aku..nak habiskan final cepat2 nak balik jb....jb...jb.....jb.... p/s:- for "you" aku bukan tempat kamu main bola dowhh...i will never forget wht u done (rasanya aku nie bukan sampah sgt..en.bai thanks for the advice)mungkin sebab aku ni baik sangat kot...wut the fish....@#*& l/n : amin mood: very happy:D

No comments: