Saturday, January 17, 2009

"Biar susah sungguh mengingat Kau penuh seluruh" kami masih belum ada apa-apa perkembangan... penumpuan penuh aku lorongkan ke atas kewajipan aku.. hukumnya wajib giler sehingga aku rasa sedikit hilang penumpuan aku pada hal-hal lain ...mungkin disitu nampak kebocoran usaha yang aku patut tunjukan paa dia.. aku sentiasa harap dia paham...bukan semakin kurang kasih ku padamu malah semakin tebal sejak aku bagi dia baca apa itu takdir...dia akan beri jawapan..biar takdir tentukan segalanya... hiskhhhh....dengan segala daya dan upaya aku cuba untuk selamatkan hubungan ni. nape hubungan kite susaaah sgttttttttttt? ingat pulak lagu2 ella.. pahit getir dan pengorbanan..terpaksa dilalui demi kejayaan... pencapaian tak tiba dengan mudah.....
"tetap melangkah biar payah"

1 comment:

Anonymous said...

dua ayat di atas tuh, daripada sajak chairil anwar kan,tajuk DOA?
betol tak? saye ske charil anwar ehe