Sunday, January 11, 2009

aku dan dia sakit..

segalanya bermula ...., since balik library..takde berita aku dengar dari dia...till now still keep thinking bout her... she not feeling very well..then aku text lah msg kat dia malam sabtu tu yg lebih kurang bunyi dia macam nie...i wish i can share ur pain n let me the only one who feal the pain..n here we go...u wish is my command...maka sakitlah aku.. dear she... sumpah tak tahan....cepat sembuh ya... malam sebelum kejadian......, hang out dgn roomates..dodol@hujan,lan ganu,nalin n me.... bukan g mana pun g pasar malam kat kawasan ni jek..macam jauh ehkkkkk..kuihkuih.. after that kitaorg g lah mandi swimming pool...enjoy that moment...balik tu aku g pasar malam balik..beli makan lagi(dan mungkin ini penyumbang kepada salah satu masalah kesihatan aku..)ceistt..time nak exam dia sakit pulak..kalo bole pindah lepas exam kan best.. hari ni ahad..was a bad hari ahad ever ku hadap di semester 4... dihati tak pernah berhenti berharap dan berdoa agar dikurangkan sakit aku ni... mana taknya.......isnin midterm perfomance management....selasa cross culture management..... takUt wooaaaaahh........ rasa aku lah kan hari ahad nie 8 kali aku g toilet.....kepala macam nak pecah sakit gila.. kebetulan ibu telefon aku pagi ahad tu...dan seperti biasalah..ibu adalah orang yg paling risau dalam dunia..dan hampir 4 kali dia telefon aku hari ahad ni....dia tahu aku ni bukan mudah sakit..tapi kalo dah sakit memang lembikk...... "dah makan ubat?dah makan nasi?"itu antara pertanyaan biasa yg aku percaya ibu-ibu di seluruh dunia akan tanya pada anak dia....nikmatnya jadi orang sihat.. sehingga ke watku aku menulis blog ni masih tak dapat berita pasal dia..... hmmm harap semuanya akan baik-baik sahaja.... palestin jangan kau menangis...semoga gaza daPAT cari jalan keluar..aminn everyday reminder.. |...aku ada misi penting sem ni....|

No comments: